Błękitnymi awatarami wspierają Jaya-Z. "Razem możemy odwrócić bieg historii muzyki"

Błękitne awatary wsparciem dla Jaya-Z
Błękitne awatary wsparciem dla Jaya-Z
Źródło: materiały prasowe, Twitter, Facebook

W poniedziałek wystartował nowy serwis streamingowy Tidal. Jego właścicielem jest amerykański raper Jay-Z. W promocji nowej usługi, pomagają mu najgorętsze nazwiska branży muzycznej m. in. Beyonce, Kanye West, Rihanna i Madonna. Wsparcie nowego biznesu rapera jest szczególnie widoczne w mediach społecznościowych.

W momencie uruchomienia serwisu w bazie znajduje się 25 milionów utworów muzycznych oraz 75 tysięcy klipów w jakości HD.

Dodatkowo Tidal proponuje swoim użytkownikom korzystanie z playlist przygotowanych przez profesjonalnych edytorów i doświadczonych dziennikarzy muzycznych.

Błękitne wsparcie

Wsparcie amerykańskiego rapera i biznesmena przez inne gwiazdy widoczne jest głównie w mediach społecznościowych. Najbardziej zauważalną akcją jest zmiana awatarów na Instagramie, Facebooku i Twitterze przez największe nazwiska amerykańskiej branży muzycznej.

Gwiazdy wspierające serwis Tidal na zdjęciach profilowych ustawiają błękitne tło lub grafikę z nazwą nowej usługi.

"The Tides They Are-A Changing" #TIDALforALL— Mr. Carter (@S_C_) marzec 30, 2015

Rapera w nowym biznesie wspiera jego żona Beyonce.

Do it for music. #TIDALforALL

Posted by Beyoncé on 29 marca 2015

If you want to join us in something exciting, please turn your profile blue #TIDALforALL PH pic.twitter.com/1IxBJnMTGH— Coldplay (@coldplay) marzec 30, 2015
Change your avi in support of what is fair, of what is the future. The tides have changed, Barbz.… https://t.co/UqGLHerO37— NICKI MINAJ (@NICKIMINAJ) marzec 30, 2015

- Razem możemy odwrócić bieg historii muzyki - napisał na Twitterze Kanye West, raper i wieloletni przyjaciel Jaya-Z.

Together, we can turn the tide and make music history. Start by turning your profile picture blue. #TIDALforALL— KANYE WEST (@kanyewest) marzec 30, 2015
Music makes the people come together. Join Madonna and turn your profile picture blue. Do it for the music. #TIDALforALL— Madonna (@Madonna) marzec 30, 2015
Tides are about to turn. #TIDALforALL— deadmau5 (@deadmau5) marzec 30, 2015

W sieci powstał również hashtag #TIDALforALL, pod którym internauci i muzycy publikowali swoje odczucia i opinie związane z usługą.

Wreszcie artyści wzięli sprawy w swoje ręce. Nie jacyś deweloperzy, blogerzy, krytykanci czy pseudoznawcy prawa autorskiego. #TIDALforALL— Tytus Hołdys (@tytusholdys) marzec 30, 2015
@TIDALHiFi sounds wonderful been using since launch. Is to other streams as other streams are to the default player.. #TIDALforALL— Paul Epworth (@paulepworth) marzec 31, 2015

"Nowa era"

Dodatkowo z okazji globalnego debiutu Tidala, w Nowym Jorku odbyło się przyjęcie, podczas którego obecni goście podpisywali deklarację o rozpoczęciu "zupełnie nowej ery". Pod dokumentem podpisali się muzycy, którzy wzięli w poniedziałkowej imprezie m.in. Beyonce, Kanye West, Alicia Keys, Madonna, Daft Punk, wokalista Coldplay - Chris Martin.

Hov and Beyoncé sign the #Tidal declaration pic.twitter.com/OmYLqiAALp— RealTalkNY (@RealTalkNYnews) marzec 30, 2015
NICKIIIII @NICKIMINAJ #TIDALforALL pic.twitter.com/VGjKIf3zzg— #ThePinkprintTour (@FansDaMinaj) marzec 31, 2015
One wAy to sign a document.........TIDAL=ArtistS first! #rebelheart pic.twitter.com/yuR5ynFY2D— Madonna (@Madonna) marzec 30, 2015

Autor: kl / Źródło: tvn24.pl

Czytaj także: