Cristiano Ronaldo zadebiutował na platformie YouTube i od razu zaczął bić jej rekordy. W ciągu rekordowej półtorej godziny od udostępnienia pierwszego filmu zebrał tam milion subskrybentów, a wkrótce okazało się, że nie było to jego jedyne osiągnięcie. Na koncie gwiazdy znajduje się obecnie ponad 20 krótkich wideo.
Cristiano Ronaldo oficjalnie zadebiutował na platformie YouTube. Swoje pierwsze wideo piłkarz udostępnił tam 21 sierpnia i od razu zaczął bić rekordy platformy. W ciągu pierwszych 20 minut od udostępnienia filmu zdobył on już 35 tysięcy obserwatorów. Po godzinie i 30 minutach liczba ta przekraczała już milion – opisuje czasopismo "Rolling Stone".
Jeszcze tego samego dnia piłkarz dodał na platformę kilka kolejnych filmów. Wśród nich znalazło się wideo z złotą nagrodą YouTube - przyznawaną właśnie twórcom, których obserwuje ponad milion kont. Jak zauważa "Rolling Stone", dotąd nikomu nie udało się zdobyć tego wyróżnienia w równie ekspresowym tempie.
Cristiano Ronaldo na YouTube
Nie jest to jednak jedyny rekord serwisu, jaki już udało się pobić Ronaldo. Zgodnie z relacją portalu Business Standard, w ciągu kolejnych 10 godzin sportowiec zapracował na kolejne wyróżnienie - zdobył ponad 10 milionów subskrybentów, zapracowując tym samym na diamentową nagrodę YouTube.
Obecnie do zgarnięcia pozostaje mu więc jedynie najbardziej prestiżowa nagroda "Czerwony Diament". O tą ubiegać się mogą twórcy, których śledzi 100 milionów użytkowników. Tych nie jest wielu. Najpopularniejszy spośród nich jest MrBeast, obserwowany przez 312 milionów użytkowników.
Obecnie, po niespełna 6 dniach od debiutu na platformie, Cristiano Ronaldo na YouTube śledzi prawie 49 milionów obserwatorów. Na koncie gwiazdy znajduje się 21 krótkich wideo, których tematyka skupia się wokół hobby piłkarza i jego rodziny. Rozmawiając z magazynem "Variety" gwiazdor stwierdził, że obecność w serwisie postrzega jako "sposób, by być bliżej swoich fanów, swoich ludzi".
Ci chętnie śledzą Ronaldo także w innych miejscach. Najwięcej obserwatorów sportowiec zebrał na Instagramie. Ich liczba przekracza tam 637 milionów. Na Facebooku wynosi 170 milionów, zaś na Twitterze 112,5 miliona.
ZOBACZ TEŻ: Dlaczego szejkowie zapłacą Cristiano Ronaldo 2 miliardy złotych i dlaczego to wcale nie aż tak dużo
Źródło: Rolling Stone, Business Standard, tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Getty Images