Po godzinie 15.00 przestały działać przelewy BLIK do innego banku - informował po południu w komunikacie ING Bank Śląski. Bank apelował do klientów, aby korzystali z innych sposobów wykonywania przelewów. Przed godziną 18.00 komunikat o awarii zniknął ze strony banku.
Klienci ING Banku Śląskiego mogli mieć w piątek problemy z działaniem funkcji BLIK. "Od godziny 15:21 nie działają przelewy BLIK na konta w bankach innych niż ING. Występują również opóźnienia w księgowaniu przelewów Express Elixir. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem tych usług" - informował bank w komunikacie zamieszczonym na stronie internetowej.
"Prosimy, w miarę możliwości, o korzystanie z innych sposobów robienia przelewów i nie ponawianie przelewów zleconych przed tą godziną" - dodano.
Bank zapewniał jednocześnie, że "pozostałe usługi BLIK, w tym wpłaty, wypłaty w bankomatach oraz płatności w internecie działają prawidłowo".
Przed godziną 18.00 komunikat zniknął ze strony ING Banku Śląskiego.
Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: maoyunping/Shutterstock