Tech

Tech

Trump oburzony gigantyczną karą dla Google'a. "Mówiłem wam!"

Prezydent Donald Trump skrytykował w czwartek Unię Europejską na Twitterze za nałożenie na Google kary w wysokości 4,34 miliarda euro za łamanie unijnych przepisów. "Mówiłem wam! Oni naprawdę wykorzystują USA, ale to się skończy!" - napisał prezydent.

Miliony zlikwidowanych kont. Serwis walczy z dezinformacją

Twitter w maju i czerwcu usunął ponad 70 milionów fałszywych kont. Oznacza to, że dziennie z serwisu społecznościowego usuwano około miliona nieprawdziwych profili. Twitter ma nadzieję podobne tempo utrzymać w lipcu - podaje dziennik "Washington Post".

Uber może jeździć w Londynie. Okres próbny

Uber wywalczył przed sądem tymczasową 15-miesięczną licencję na prowadzenie swojej działalności w Londynie. Wcześniej, we wrześniu ubiegłego roku miejscy urzędnicy uznali, że firma mało odpowiedzialnie podchodzi do kwestii sprawdzania przeszłości kryminalnej zatrudnianych kierowców i dlatego nie przedłużyli licencji Uberowi. Firma odwołała się od decyzji urzędników i jednocześnie przeprosiła za swoje postępowanie.

Artykuł sponsorowany. Niekończąca się przyjemność z oglądania mundialu na smartfonie

Wszystkich kibiców piłkarskich potyczek czekają gorące i wypełnione emocjami tygodnie. Dla wszystkich zapalonych fanów, ale także i dla tych widzów, którzy w czasie meczu chcieliby obejrzeć coś innego, operator T-Mobile przygotował nowe oferty na kartę wraz z usługą pozwalającą oglądać wideo z popularnych serwisów streamingowych bez konsumowania opłaconego pakietu internetu.

Osiem banków wprowadza nową usługę. Zmiany dla klientów

Firma Mastercard, we współpracy z ośmioma bankami, udostępniła we wtorek posiadaczom wydanych przez te instytucje kart Mastercard i Maestro usługę Apple Pay. Płacenie w sklepach stacjonarnych jest możliwe dla użytkowników urządzeń iPhone SE, iPhone 6 i nowszych, a także zegarków Apple Watch. O udostępnieniu usługi poinformowała także Visa.

Raport: TVN głównym źródłem informacji dla Polaków

Chętnie sięga do mediów Grupy TVN, nie lubi reklam w internecie, uważa, że zjawisko "fake news" nie jest potencjalnie dużym zagrożeniem, coraz mniej ufa Facebookowi, a w poszukiwaniu informacji korzysta z wyszukiwarek chętniej niż większość świata - taki obraz polskiego użytkownika mediów przedstawia raport "Digital News Report 2018", przygotowany przez Reuters Institute for the Study of Journalism na Uniwersytecie Oksfordzkim.