10 milionów dojrzałych wyborczyń kontra 5 milionów młodych wyborców. Przewaga kobiet wydaje się oczywista, dlaczego zatem to mężczyźni byli dla polityków bardziej atrakcyjnymi odbiorcami w trakcie minionej kampanii wyborczej? W podcaście "Kobiecy Punkt Widzenia" Małgorzata Mielcarek wraz z socjolożkami Martą Majchrzak i Ewą Świątkowską analizują kwestie związane z rolą kobiet i mężczyzn w kontekście wyborów. Czy głos kobiet został zignorowany jeszcze przed wyborami? To pytanie staje się punktem wyjścia do głębszej analizy społecznych stereotypów i podziałów ról. W audycji pojawiają się także interesujące informacje o pierwszej kobiecie na czele brytyjskiego wywiadu oraz najnowszych badaniach CBOS, które ukazują, jak silne są stereotypy dotyczące ról płciowych w naszym społeczeństwie. Wszystko to w jednym miejscu dla kobiet, które chcą wiedzieć, co się dzieje i co ich dotyczy.