Rynek wody mineralnej jest u nas wart około 1,5 mld złotych. I rośnie rocznie po kilka procent. Jest na nim miejsce dla nowych graczy, ale nie ma co liczyć, że dotychczasowi liderzy łatwo oddadzą pole - pisze "Parkiet".
Gazeta dowiedziała się, że już w tym miesiącu jedna z największych grup spożywczych w Polsce Maspex, powróci na rynek wody mineralnej. Będzie ją produkowała jedna ze spółek zależnych - Tymbark, znany dotąd głównie z wytwarzania soków oraz napojów owocowych i warzywnych. Nowa woda to "Źródło Tymbark", wydobywana w rejonie Beskidu Wyspowego. W sklepach pojawi się zarówno w wersji niegazowanej, jak i gazowanej, a poza tym powstaną wersje smakowe. Woda smakowa "Źródło Tymbark" będzie jedyną na rynku zawierającą naturalny sok owocowy, bez konserwantów. Do tego zostanie pakowana w technologii aseptycznej (Jest to technologia, która umożliwia produkcję soków i napojów bez konserwantów i barwników, w specjalnych opakowaniach plastikowych).
Źródło: Parkiet