TVN została uznana za najmocniejszą i najcenniejszą markę medialną w Polsce – wynika z rankingu dziennika "Rzeczpospolita". Wyróżnienie firma otrzymała po raz ósmy.
W opublikowanym przez dziennik "Rzeczpospolita" rankingu mocy marek, telewizja TVN została uznana za najmocniejszą markę w kategorii "media i wydawnictwa". Tytuł ten otrzymała już po raz ósmy w dziewięcioletniej historii rankingu. TVN została doceniona za siłę swojej marki, jej postrzeganą wartość, prestiż, jakość i świadomość marki. W zestawieniu znalazły się jeszcze cztery inne marki z Grupy TVN – TVN24 (pozycja 8.), Onet.pl (10.), TVN7 (12.), platforma n (21.).
Na drugim miejscu w kategorii "media i wydawnictwa" znalazł się Polsat, na trzecim RMF FM, na czwartym - Radio Zet, a na piątym - TVP1.
Najcenniejsza marka medialna W rankingu "Rzeczpospolitej" porównano również polskie marki według ich wartości. TVN została uznana za najcenniejszą markę spośród firm medialnych i 10. najcenniejszą markę w Polsce. Wartość marki TVN wyceniono na 827,8 mln zł. W ogólnym zestawieniu znalazły się jeszcze cztery inne marki z Grupy TVN – platforma n (pozycja 69.), TVN24 (84.), Onet.pl (91.), TVN7 (152.).
- Zwycięstwo TVN to dla nas bardzo dobra wiadomość, a cieszy nas tym bardziej, że w obecnym, cyfrowym świecie walka toczy się już nie pomiędzy trzema głównymi kanałami telewizyjnymi, a pomiędzy setkami medialnych marek działających na polskim rynku. Silna i stabilna pozycja TVN to dowód, że działania które podejmujemy, są dobrze oceniane przez naszych widzów - powiedział Marek Szafarz, Dyrektor Działu Marketingu Grupy TVN. Ranking polskich marek 2012 został sporządzony na podstawie badań konsumentów, które na zlecenie dziennika "Rzeczpospolita" przeprowadziła firma Nielsen. W tym roku poddano dokładnej ocenie 330 marek o łącznej wartości ponad 57 mld zł.
Autor: jkmtomk / Źródło: TVN
Źródło zdjęcia głównego: TVN