Dżem truskawkowy to pierwszy produkt firmy American Riviera Orchard księżnej Meghan, jaki ujrzał światło dzienne. Zdjęcie słoika dżemu ukazało się w mediach społecznościowych. Jak zauważa BBC, opublikowali je na razie znajomi pary książęcej.
W mediach społecznościowych ujawniono, jaki będzie pierwszy produkt nowej firmy założonej przez Meghan Markle - American Riviera Orchard. Zdjęcie produktu opublikowali w relacjach na Instagramie znajomi pary książęcej, m.in. projektantka mody Tracy Robbins oraz Delfina Blaquier, żona grającego z księciem Harrym w polo Nacho Figuerasa. Jak wynika ze zdjęć, pierwszym produktem firmy księżnej Meghan będzie dżem truskawkowy. Na słoiku widnieje logo firmy i - jak zauważa BBC - sugeruje to, że American Riviera Orchard będzie się zajmować sprzedażą żywności.
ZOBACZ TEŻ: Sąd odrzucił próbę apelacji księcia Harry'ego
Nowa firma księżnej Meghan
Pierwsze informacje o tym, że księżna Meghan zakłada firmę, pojawiły się w marcu. Jak na razie szczegóły dotyczące jej działalności są jednak znikome. Zarówno strona internetowa, jak i media społecznościowe prezentują tylko logo. CNN ustaliło jednak, że w publicznej bazie znaków towarowych znajduje się znak firmy pasującej do firmy Markle. Jego właścicielem jest spółka podająca ten sam adres, pod którym znajduje się biuro prawnika księżnej. Z dostępnej publicznie dokumentacji wynika, że firma ma się zajmować produktami, takimi jak dżemy i przetwory, masła, zastawy stołowe, sztućce, obrusy, książki kucharskie i przepisy w formie cyfrowej - informuje stacja.
Źródła magazynu "People" twierdzą, że American Riviera Orchard ma "odzwierciedlać wszystko, co (księżna Meghan - red.) kocha - rodzinę, gotowanie, rozrywkę i wystrój wnętrz". "Jest podekscytowana swoim najnowszym osobistym przedsięwzięciem. To coś, co chciała zrobić od jakiegoś czasu - możliwość dzielenia się swoim stylem i rzeczami, które kocha" - twierdzi anonimowe źródło magazynu. "People" wyjaśnia również, że nazwa firmy nawiązuje do miejsca, w którym księżna mieszka wraz z księciem Harrym i dziećmi. American Riviera to nazwa części wybrzeża w Santa Barbara w Kalifornii, a nazwa Montecito widoczna na słoiku dżemu pod logo firmy to nazwa okolicy, w której mieszkają. Według "People" firma rozpocznie swoją działalność jeszcze wiosną.
BBC zauważa, że koncepcja powstającej firmy jest spójna z najnowszymi planami księżnej oraz księcia Harry'ego - Meghan ma pojawić się w nowym programie lifestyle'owym dotyczącym m.in. gotowania, a książę Harry w programie o grze w polo.
Źródło: BBC, CNN, People
Źródło zdjęcia głównego: Getty Image