Wysportowana sylwetka, skąpo ubrane piękne ciało i zdrowy styl życia – takie połączenie, to przepis na popularność w mediach społecznościowych. Korzystają z niego m.in. modelki, które nie dość, że stały się już prawdziwymi gwiazdami sieci, ale także sławę przekuwają w realne zyski.
Jedną z najbardziej rozpoznawalnych jest Ana Cheri, modelka promująca zdrowy styl życia. Jej profil na Instagramie śledzi blisko 1,4 mln osób.
Pieniądze ze zdjęć
Cheri mieszka w południowej Kalifornii i ma latynoskie korzenie. Ma też śnieżnobiałe zęby, brązowe oczy i smukłą, wysportowaną sylwetkę. Jednak wystarczy spojrzeć na jej zdjęcia, aby dostrzec jej główne walory, dzięki którym zdobyła ogromną popularność w wirtualnym świecie.
Od dawna wiadomo, że nic nie przyciąga uwagi internautów tak bardzo, jak piękne ciało, najlepiej skąpo ubranej modelki. Taką wiedzę ma Cheri, która jest wręcz królową selfie. Codziennie na jej profilu pojawiają się nowe zdjęcia, na których modelka ćwiczy lub gotuje. Zachęca tym samym swoich fanów do aktywnego trybu życia i zdrowej diety.
Popularność uzyskaną na portalach społecznościowych modelka wykorzystuje również w inny sposób. Już za pomocą własnej strony internetowej sprzedaje kalendarze ze swoimi zdjęciami, czy koszulki z własnym wizerunkiem. Za pierwszy gadżet należy zapłacić 30, a drugi kosztuje "tylko" 25 dolarów. Oba można kupić również w tańszym zestawie za 50 dolarów. Co ciekawe Cheri oferuje również usługę specjalną. Za 50 dolarów modelka nagra spersonalizowaną wiadomość wideo, którą możemy np. podarować koledze na urodziny.
Nie tylko Cheri
Podobną karierę dzięki serwisowi Instagram robi, choćby Mara Teigen. Amerykańska modelka również zalewa swój profil zdjęciami z codziennych zajęć. Intensywnie ćwiczy, zdrowo jada i bierze udział w różnych sesjach fotograficznych. Jej działalność w internecie śledzi ponad 350 tys. osób. Do Any Cheri wprawdzie daleko jej jeszcze, ale to wystarczy, aby zdobyć pierwszych reklamodawców.
Fit herbatka
Od niedawna na profilu Teigen zaczęły pojawiać się zdjęcia samych produktów np. butów albo samej modelki, która korzysta z ulubionego ostatnio bidonu z wyraźnym napisem MateFit. To oczywista reklama marki dietetycznych herbat, przeznaczonych dla osób, które chcą prowadzić zdrowy tryb życia i uzyskać taką sylwetę jak Teigen.
Kolory bidonu z nazwą marki towarzyszy więc modelce na treningach w siłowni, w domu, czy podczas porannych treningów. Teigen nie rozstaje się z nim nawet, gdy prowadzi samochód. Fanom taka forma reklamy najwyraźniej nie przeszkadza, bo w komentarzach dopingują modelkę w diecie, a niektórzy są nawet zdziwieni, że wysportowana i smukła musi się jeszcze odchudzać.
Modę na zdrowy styl życia wykorzystała też Teresa Lopez ze Szwecji. Na swoim profilu na Instagramie i blogu promuje przede wszystkim fitness. Radzi jak ćwiczyć, aby osiągnąć sukces i motywuje kolejne osoby, do tego, aby stały się tak zgrabne i szczęśliwe, jak ona sama.
21-latka niemal codziennie publikuje nowe zdjęcia, na których widzimy nie tylko jak ćwiczy, ale również co jada i jak spędza wolny czas. Jej życie wydaje się przyjemne i barwne, jak buty, których używa na treningach.
Profil Teresy Lopez śledzi obecnie ponad 330 tys. osób z całego świata. To całkiem niezły wynik, aby skusić reklamodawców do zaprezentowania swoich produktów. W efekcie zdjęcia wysportowanej dziewczyny przeplatają się ze zdjęciami ubrań konkretnych marek, czy też promowanych przez nią odżywek. Lopez do zdjęć pozuje też np. w spodenkach Nike, czy zakłada do biegania obuwie tej marki. Z zadowoleniem reklamuje też napój energetyczny, który nawet kolorem opakowania pasuje do jej treningowego stroju.
Autor: msz/ / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Instagram