Jak zdobyć cenne informacje o konkurencji? Jak dowiedzieć się o tym co szwankuje w naszej ofercie, a co jest lepszego w programie oferowanym przez innych? Warto skorzystać ze sposobu na tzw. "tajemniczego klienta". W wielkim skrócie jest to osoba, która idzie do konkurencji i będąc zwykłym klientem, wróci do nas z interesującymi nas informacjami. Nie wszystko jednak jest takie łatwe i takie proste jakby się mogło wydawać. Na ten temat w programie "Biznes Lunch" Paweł Blajer rozmawiał z Moniką Sadzyńską, dyrektorem Działu Obsługi Klienta MarketShare.
Jak zdobyć cenne informacje o konkurencji? Jak dowiedzieć się o tym co szwankuje w naszej ofercie, a co jest lepszego w programie oferowanym przez innych? Warto skorzystać ze sposobu na tzw. "tajemniczego klienta". W wielkim skrócie jest to osoba, która idzie do konkurencji i będąc zwykłym klientem, wróci do nas z interesującymi nas informacjami. Nie wszystko jednak jest takie łatwe i takie proste jakby się mogło wydawać. Na ten temat w programie "Biznes Lunch" Paweł Blajer rozmawiał z Moniką Sadzyńską, dyrektorem Działu Obsługi Klienta MarketShare.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn