Sieci dyskontów Lidl wprowadza nową usługę. Produkty będzie można zamówić przez internet i odebrać gotowe zakupy w sklepie stacjonarnym.
"Osoby, które ze względu na ochronę swojego zdrowia chcą spędzać jak najmniej czasu podczas zakupów w sklepie, mogą skorzystać z nowej możliwości" - poinformowała tvn24bis.pl Head of Corporate Communications w Lidlu Aleksandra Robaszkiewicz.
Klienci wybranych sklepów Lidl będą mogli zarezerwować online produkty, a następnie odebrać i opłacić zamówienie w sklepie stacjonarnym.
Jak podała przedstawicielka sieci, Lidl obecnie znajduje się "w fazie rozwoju nowej platformy wraz z klientami jednego sklepu". Aleksandra Robaszkiewicz nie zdradziła jednak, w których konkretnie sklepach zostanie uruchomiana usługa.
"Dalsze skalowanie usługi uzależnione jest od poziomu zaawansowania wypracowanej ostatecznie usługi rezerwacji oraz aktualnych uwarunkowań spowodowanych COVID-19" - czytamy w przesłanym nam komunikacie.
Inne sklepy
Możliwość zakupów przez internet oferuje już coraz więcej sieci handlowych działających w Polsce.
Rezerwację produktów przez internet i odbiór w sklepie stacjonarnym umożliwia Carrefour.
Z kolei usługę dostawy zakupów do domu wprowadziły między innymi Tesco i Auchan. Sieć sklepów Biedronka oferuję taką możliwość za pośrednictwem platformy do robienia zakupów z dostawą do domu Glovo.
Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock