Komisja Europejska szuka sposobów, jak dotrzeć ze swymi informacjami do obywateli. Uruchomiła własny kanał tematyczny na popularnym portalu internetowym.
Rzecznik Komisji Europejskiej Mikołaj Dowgielewicz uważa, że wykorzystanie internetu daje nadzieję na dotarcie do szerokiej publiczności, co do tej pory nie zawsze się udawało.
- Można nadal produkować miliony broszur i wydawać pieniądze, ale stworzenie takiego kanału nic nas nie kosztowało, a przy okazji dotrzemy do milionów osób na całym świecie - wyjaśniał rzecznik Komisji. Dodał, że internet jest najlepszym i najtańszym kanałem dotarcia do obywateli.
Na stronie www.youtube.com/eutube można zobaczyć ponad 50 różnych klipów o historii Unii Europejskiej, jej działaniu i problemach, z którymi musi się zmierzyć, takich jak ocieplenie klimatu, czy imigracja.
Źródło: IAR
Źródło zdjęcia głównego: TVN24