Leni Olumi Klum, córka znanej niemieckiej modelki Heidi Klum, pochwaliła się na Instagramie swoją stylizacją na bal maturalny. Osiemnastolatka założyła sukienkę, w której 24 lata wcześniej jej matka pozowała na czerwonym dywanie.
W 1998 roku na imprezie charytatywnej Comic Relief Heidi Clum zaprezentowała elegancką czarną sukienkę mini. 24 lata później jej córka Leni Olumi pożyczyła ją od mamy i poszła w niej na prom, czyli amerykański odpowiednik naszego balu maturalnego. Osiemnastolatka swoją stylizacją pochwaliła się na Instagramie. W opisie podkreśliła, że sukienka, którą ma na sobie, należy do jej mamy.
Komentujący zdjęcia internauci zachwycają się studniówkową stylizacją Leni i zwracają uwagę na podobieństwo dziewczyny do jej matki. "Absolutnie oszałamiająca" – napisał niemiecki aktywista LGBT Riccardo Simonetti. Fotografię skomentowała też Heidi Klum. Modelka ograniczyła się do popularnej emotki - uśmiechniętej buzi z sercami zamiast oczu.
Wybór sukienki z garderoby matki doskonale wpisuje się we wciąż zyskujący popularność proekologiczny trend zero waste. W branży modowej fascynacja przedmiotami z drugiej ręki jest bardzo promowana. Coraz więcej blogerek modowych swoje stylizacje kompletuje w lumpeksach.
Osobna kategoria to ubrania, które kiedyś nosiły gwiazdy. Takie przedmioty robią furorę w świecie show-biznesu. Kim Kardashian zrzuciła osiem kilo, aby pojawić się na tegorocznej Met Gali w sukience należącej w przeszłości do Marylin Monroe. Z kolei sukienka, której właścicielką była zmarła ponad dziesięć lat temu Amy Winehouse, na aukcji została sprzedana za 243 tys. dolarów.
Leni Klum idzie w ślady matki
Urodzona w 2004 roku Leni jest córką Heidi Klum i włoskiego biznesmena Flavio Briatore. Wychowywała się jednak nie z biologicznym ojcem, a wokalistą Sealem, który w 2005 roku wziął ślub z jej matką (rozwiedli się w 2012 roku). Nastolatka poszła w ślady mamy i sama robi już karierę w modelingu. Dwa lata temu zapozowała wraz z Heidi na okładce magazynu "Vogue". W marcu tego roku zdjęcie Leni Klum pojawiło się na okładce niemieckiej edycji "Harper’s Bazaar".
W maju osiemnastolatka została twarzą firmy Michael Kors. Wzięła udział w kampanii promującej linię ubrań stworzonych we współpracy z firmą Ellesse. Wideo z sesji zdjęciowej opublikowała w mediach społecznościowych jej dumna mama.
Źródło: Instagram