TVN Media otrzymał srebrną EFFIE AWARDS w kategorii "media, kultura i rozrywka" za kampanię promocyjną HGTV Home & Garden "Do zobaczenia w Twoim domu", przygotowaną we współpracy z domem mediowym Starcom i agencją OS3. Co więcej, w kategorii "technologie i innowacje" wyróżniono chatbot Milionerzy, stworzony razem ze Starcomem.
- To wielki zaszczyt, że kampania stacji HGTV Home & Garden została uhonorowana w prestiżowym konkursie EFFIE AWARDS. To wynik ciężkiej pracy całego Departamentu Marketingu TVN Media oraz doskonałej współpracy z naszymi partnerami. Ogromnie cieszy także wyróżnienie działań promocyjnych dla programu "Milionerzy'. Jesteśmy dumni, że możemy razem świętować takie sukcesy – mówi Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu i Komunikacji/Członek Zarządu TVN Media.
Celem komunikacji kanału HGTV Home & Garden było zbudowanie świadomości i wizerunku marki, a co za tym idzie zachęcenie widzów do oglądania debiutującej na początku stycznia tego roku stacji. Już w pierwszych dniach nadawania telewizja odnotowała prawie 0,7 proc. udziału. To wynik nieosiągalny dla wielu dojrzałych stacji tematycznych. Obecnie HGTV Home & Garden jest jednym z najpopularniejszych kanałów lifestylowych na polskim rynku.
Najważniejsze miejsce
- Dom zaczyna się od ludzi. To najważniejsze miejsce w naszym życiu - tam tworzą się relacje, marzenia i plany na przyszłość. Taki właśnie jest kanał HGTV Home & Garden i to jest przekaz, który chcieliśmy zawrzeć w naszej komunikacji - powiedział Tomasz Marszałł. Kluczowym elementem kampanii promocyjnej była przygotowana specjalnie dla TVN Media piosenka "Wracam" w wykonaniu zespołu Lasery. Szybko stała się jednym z najbardziej popularnych utworów w serwisach subskrypcyjnych - Spotify, Deezer, Google Play i iTunes. W pierwszych miesiącach emisji spot HGTV na platformie YouTube obejrzało ponad 1,36 mln widzów. Wideo było często udostępniane w mediach społecznościowych przez internatów, którzy tworzyli także własne wersje spotu. EFFIE AWARDS to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych na świecie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W konkursie nagradzana jest przede wszystkim efektywna współpraca pomiędzy agencją a klientem oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki. TVN od 18 lat jest sponsorem strategicznym konkursu, a od 7 lat partnerem merytorycznym jest także Premium TV.
Autor: red. / Źródło: tvn24bis.pl