Reklamacje i obowiązki przedsiębiorców

Przedsiębiorca ma 2 tyg. na rozpatrzenie reklamacji. W przeciwnym warunku, pośrednio przyznaje, że towar jest niezgodny z umową, mówi Maciej Kurek, aplikant radcowski w Chałas i Wspólnicy Kancelaria Prawna.
Reklamacje i obowiązki przedsiębiorców
Źródło: tvn
Przedsiębiorca ma 2 tyg. na rozpatrzenie reklamacji. W przeciwnym warunku, pośrednio przyznaje, że towar jest niezgodny z umową, mówi Maciej Kurek, aplikant radcowski w Chałas i Wspólnicy Kancelaria Prawna.

Przedsiębiorca ma 2 tyg. na rozpatrzenie reklamacji. W przeciwnym warunku, pośrednio przyznaje, że towar jest niezgodny z umową, mówi Maciej Kurek, aplikant radcowski w Chałas i Wspólnicy Kancelaria Prawna.

Autor: tvn

Zobacz także: