ING Bank Śląski poinformował w mediach społecznościowych o usunięciu awarii. Utrudnienia dotyczyły między innymi działania bankowości internetowej i aplikacji mobilnej.
Aktualizacja z informacją o usunięciu awarii przez ING Bank Śląski pojawiła się o godz. 13.55. "Obecnie wszystkie nasze usługi działają już prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia" - czytamy we wpisie.
Pierwsze informacje o utrudnieniach klienci ING Banku Śląskiego zaczęli zamieszczać w mediach społecznościowych w czwartek przed południem. "Ważna informacja! Obecnie występują trudności z działaniem systemu bankowości internetowej dla klientów indywidualnych Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile oraz systemów bankowości internetowej i aplikacji mobilnej dla klientów korporacyjnych ING Business" - napisał wcześniej bank w mediach społecznościowych.
Jak informowano, występowały także problemy związane z obsługą infolinii, przez co dodzwonienie się do banku może być utrudnione.
"Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić pełny dostęp do systemu oraz aplikacji mobilnej. Przepraszamy za utrudnienia. Będziemy was informować na bieżąco o sytuacji" - mogliśmy przeczytać we wpisie banku.
Źródło: TVN24 Biznes
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock