Marta Rupieta, radca prawny przypominała, że usługi fryzjerskie klient może reklamować tak, jak każdą inną usługę.
- Możemy domagać się poprawienia usługi, jeżeli jest ona źle wykonana lub zwrotu kosztów - tłumaczyła Rupieta. Do reklamacji usługi trzeba mieć solidne podstawy. - Należy pamiętać, aby wychodząc z salonu wziąć paragon, bo jest on podstawą do złożenia reklamacji - zaznaczyła Rupieta.
O czym pamiętać?
- Reklamację powinniśmy składać na piśmie, a w nim trzeba dokładnie wskazać czego chcemy oraz uzasadnić dlaczego nam się to należy, bo wcześniejsza usługa została wykonana nieprawidłowo - dodała. Rupieta przypomniała również, że na złożenie reklamacji mamy teoretycznie dwa lata. - Jednak trzeba to zrobić, jak najszybciej. Nie ma z czym zwlekać, bo włosy odrosną i trudno będzie nam udowodnić, że fryzjer nas za krótko ostrzygł - podkreśliła.
Program "Biznes dla ludzi" od poniedziałku do piątku o godz. 18.00 w TVN24 Biznes i Świat.
Autor: msz//bgr/kwoj / Źródło: TVN24 BiS
Źródło zdjęcia głównego: Schutterstock