Brytyjski minister spraw wewnętrznych zwołał nadzwyczajne posiedzenie rządowego sztabu antykryzysowego ws. zamachów w Paryżu. Wcześniej Premier David Cameron zaoferował władzom Francji "wszelkie możliwe wsparcie".
Posiedzenie sztabu antykryzysowego COBRA pod przewodnictwem ministra spraw wewnętrznych Theresy May zaplanowano na niedzielę w Londynie.
Ostrzegali przed zamachami
Ma być ono przeprowadzone w celu przedyskutowania ewentualnego zagrożenia terrorystycznego dla Wielkiej Brytanii. Brytyjskie ministerstwo spraw zagranicznych od miesięcy ostrzegało przed ryzykiem zamachów terrorystycznych na terenie Francji.
W sobotę Premier David Cameron zaoferował "wszelkie możliwe wsparcie" rządowi Francji i nazwał paryskie ataki "przerażającymi i odrażającymi". Szef brytyjskiego rządu zapewnił o swych "myślach i modlitwach" pod adresem narodu francuskiego.
W sześciu zamachach w Paryżu życie straciło co najmniej 129 osób, a około 350 zostało rannych. Zginęło siedmiu terrorystów, z których sześciu wysadziło się w powietrze. 89 ludzi zginęło w wyniku jednego ataku - w sali koncertowej Bataclan.
Belgia: Salah Abdeslam zatrzymany, trwa operacja policjiTVN24 BiS
Jeśli użytkownik wyrazi na to zgodę, my, naszepodmioty stowarzyszone i naszych 188 partnerów może przechowywać dane osobowe na urządzeniu użytkownika i uzyskiwać do nich dostęp w celu zapewnienia bardziej spersonalizowanego sposobu przeglądania. Odbywa się to poprzez przetwarzanie danych osobowych zebranych z danych przeglądania przechowywanych w plikach cookie. Użytkownik może udzielić/wycofać zgodę i sprzeciwić się przetwarzaniu w oparciu o uzasadniony interes w dowolnym momencie, klikając przycisk „Ustawienia plików cookie i reklam”.POLITYKA PRYWATNOŚCI
Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy dane w celu zapewnienia:
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam. Tworzenie profili w celu personalizacji treści. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści. Pomiar efektywności reklam. Pomiar efektywności treści. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł. Rozwój i ulepszanie usług. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam.