TVN24 i TVN to najbardziej opiniotwórcze telewizje w Polsce - wynika z raportu opublikowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W czerwcu w czołówce znalazł się też portal tvn24.pl.
Z zestawienia przygotowanego przez IMM wynika, że na informacje podawane na antenie TVN24 powoływano się w czerwcu 267 razy. Na drugiej pozycji znalazły się cytowania TVN - 122 razy.
TVN24 i TVN wyprzedziły znacząco pozostałe stacje telewizyjne. Na trzecim miejscu znalazła się TVP2 (36 cytowań), dalej TVP Info (34) i Polsat (18).
Tvn24.pl w czołówce
Do najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce należy też portal tvn24.pl. Wśród portali internetowych nasz serwis znalazł się na trzecim miejscu. Na informacji opublikowane przez nas powoływano się 44 razy. Oczko wyżej uplasował się onet.pl (45 cytowań). Z kolei na pierwszym miejscu znalazł się serwis sportowefakty.pl.
Szerokie badanie
Instytut Monitorowania Mediów prowadzi badanie nieprzerwanie od września 2003 r. Raport "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" dostarcza informacji na temat liczby cytatów z mediów ukazujących się w innych mediach, z wyłączeniem agencji informacyjnych. IMM monitoruje ponad 900 tytułów prasowych, 36 stacji telewizyjnych, 67 stacji radiowych oraz polskie zasoby internetu. Od 1 lutego 2010 monitoruje też social media.
Autor: mn\mtom / Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: Krzysztof Dubiel/TVN