Koszulki gwiazdy Mundialu Lionela Messiego zostały wyprzedane jeszcze przed meczem. Adidas wyprzedał stroje reprezentacji Messiego i Argentyny na całym świecie, informując CNN w oświadczeniu, że "pracuje nad zaspokojeniem nadzwyczajnego popytu na koszulki i wkrótce będzie dostępna większa oferta". - Stworzymy zupełnie nową wersję ikonicznej koszulki z trzema gwiazdami, aby uczcić trzecie Mistrzostwa Świata" - zapowiedział Adidas.
Fani Lionela Messiego, którzy chcą zdobyć jego oficjalną koszulkę Argentyny po pierwszym zwycięstwie gwiazdy piłki nożnej w Mistrzostwach Świata FIFA, mogą mieć pecha.
Adidas wyprzedał stroje reprezentacji Messiego i Argentyny na całym świecie. W oświadczeniu dla CNN koncern informuje, że "pracuje nad zaspokojeniem nadzwyczajnego popytu na koszulki i wkrótce będzie dostępnych więcej zapasów".
Koszulki z Messim były wyprzedane przed meczem
Sytuacja ma miejsce po tym, jak w niedzielę drużyna Lionela Messiego została Mistrzem Świata i pokonała Francję. Po pierwszej połowie Argentyńczycy prowadzili 2:0. Wydawało się, że mecz mają pod kontrolą, bo Francuzi momentami byli bezradni. Wszystko zmieniło się jednak pod koniec drugiej połowy, gdy Kylian Mbappe strzelił dwie bramki w dwie minuty i finał mundialu rozpoczął się na nowo. Mecz po dogrywce zakończył się remisem, a o zwycięstwie miały zdecydować karne, w których lepsi okazali się Argentyńczycy - wygrali 4:2. Messi, grający w swoim piątym Pucharze Świata, strzelił dwa razy gola i jeszcze bardziej zapewnił sobie miejsce jako legenda gry.
Nowe wersje ikonicznej koszulki
Według wielu doniesień, koszulki Adidasa Messiego zostały wyprzedane jeszcze przed meczem. Adidas zapowiedział, że wkrótce uzupełni ofertę w sklepach. "Od czasu ich historycznego zwycięstwa wyprodukowaliśmy szereg natychmiastowo dostępnych ubrań, a także stworzymy zupełnie nową wersję ikonicznej koszulki, z trzema gwiazdami, aby uczcić trzecie Mistrzostwa Świata" - przekazał producent odzieży.
W czwartym kwartale Adidas zanotował sprzedaż związaną z Mundialem na poziomie około 424 milionów dolarów (400 milionów euro). Przy czym sprzedaż produktów związanych z piłką nożną wzrosła o 30 proc. w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2022 roku w porównaniu z rokiem poprzednim.
Adidas przekazał, że "widzi większy popyt" podczas tej edycji mistrzostw świata w porównaniu z poprzednim turniejem.
Źródło: CNN