TVN24 i TVN najbardziej opiniotwórczymi stacjami telewizyjnymi w lutym - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. W czołówce najbardziej opiniotwórczych portali internetowych znalazł się portal tvn24.pl.
W lutym dominowały m. in. tematy polityczne, odnoszące się do afery podsłuchowej związanej z powołaniem w MSW tajnej grupy inwigilującej szefów służb specjalnych oraz coraz trudniejszej sytuacji na Ukrainie i potrzebie wzmocnienia polskiej obronności.
TVN24 i TVN w czołówce
Wśród najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych znalazły się TVN24 i TVN. Na informacje publikowane w TVN24 powoływano się w lutym 208 razy, a na informacje TVN 100 razy. Na kolejnym miejscu znalazło się TVP Info (82 cytowania). W czołówce najbardziej opiniotwórczych portali internetowych znalazł się portal tvn24.pl. (33 cytowania).
Ranking ogólny
W zestawieniu obejmującym wszystkie media TVN24 i TVN także znalazła się w czołówce. Na czele uplasowały się: "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita" oraz radio RMF FM.
Badanie przeprowadzono na podstawie 4 498 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 28 lutego 2015 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 4 566 razy (3056 razy w prasie, 862 w telewizji i 648 w radio).
Autor: tol/mn / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: TVN | Krzysztof Dubiel