Fair wobec klienta, większa efektywności w kontaktach z klientami i innowacyjność - te trzy filary zakłada nowa strategia polskiego ubezpieczyciela PZU 3.0 - powiedział w rozmowie z TVN24 Biznes i Świat prezes PZU Andrzej Klesyk. W jego ocenie “ogromnym obszarem do zagospodarowania” jest służba zdrowia.
- Strategia PZU 3.0 jest kontynuacją strategii 2.0. Z bardzo prostego powodu - biznes ubezpieczeniowy jest biznesem bardzo tradycyjnym, który musi opierać się na wartościach. Strategia 3.0 opiera się na trzech wartościach - zaznaczył Klesyk.
I wyliczył: - Po pierwsze będziemy fair zarówno do klienta jak i do siebie. Po drugie będziemy efektywni jako grupa zarówno w kontaktach z klientami, jak i w procesach wewnętrznych. Po trzecie - będziemy innowacyjny zarówno jeśli chodzi o obsługę klienta, ale też o procedury wewnętrzne. Trójka jest symbolem trzech segmentów klientowskich i linii biznesowych - podkreślił szef PZU.
Lider i linie biznesowe
Dodał, że “najważniejszym segmentem czy linią biznesową naszej strategii są ubezpieczenia, gdzie z definicji będziemy liderem”. - Będziemy chcieli też powiększyć nasze udziały w rynku majątkowym do ponad 35 proc. w przeciągu sześciu lat. Po drugie, będziemy liderem i największym zarządzającym aktywami w tej części świata. Mamy nadzieję powiększyć nasz udział w rynku TFI trzykrotnie - z 3,6 proc. do ponad 11 proc. Trzecim filarem naszej działalności będzie szeroko pojęta opieka medyczna, gdzie będziemy wchodzić zarówno w opiekę ambulatoryjną, szpitalną, prewencję, rehabilitację. Tutaj mamy zamiar w ciągu najbliższych sześciu lat zdobyć ponad 650 mln zł przychodów - powiedział.
- Służba zdrowia jest ogromnym obszarem do zagospodarowania - zaznaczył.
Autor: mn / Źródło: TVN24 Biznes i Świat
Źródło zdjęcia głównego: TVN24 Biznes i Świat