Sukces usypia czujność przedsiębiorcy

Firma odnosząca sukcesy na rynku może popaść w samozachwyt i trudniej jej obiektywnie oceniać kolejne pomysły biznesowe. Takie wnioski płyną z lektury najnowszego numeru Harvard Business Review Polska. O destrukcyjnych aspektach sukcesu opowiadał Łukasz Świerżewski, zastępca redaktora Naczelnego HBRP.
Sukces usypia czujność przedsiębiorcy
Źródło: tvn
Firma odnosząca sukcesy na rynku może popaść w samozachwyt i trudniej jej obiektywnie oceniać kolejne pomysły biznesowe. Takie wnioski płyną z lektury najnowszego numeru Harvard Business Review Polska. O destrukcyjnych aspektach sukcesu opowiadał Łukasz Świerżewski, zastępca redaktora Naczelnego HBRP.

Firma odnosząca sukcesy na rynku może popaść w samozachwyt i trudniej jej obiektywnie oceniać kolejne pomysły biznesowe. Takie wnioski płyną z lektury najnowszego numeru Harvard Business Review Polska. O destrukcyjnych aspektach sukcesu opowiadał Łukasz Świerżewski, zastępca redaktora Naczelnego HBRP.

Autor: tvn

Zobacz także: