Robert Lewandowski zainwestował w kolejny biznes. Kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski, we współpracy z Group One, uruchamia dom mediowy RL Media, który będzie zarządzał jego wizerunkiem i kampaniami z jego udziałem.
Jak donosi "Puls Biznesu", RL Media będzie planował strategie medialne dla Roberta, ale również dla jego żony Anny, zawodniczki karate, specjalistki do spraw żywienia i trenerki fitness.
Najpopularniejszy polski piłkarz chce, aby większość jego kampanii była zarządzania przez firmy, w których ma udziały, a nie przez kilka zewnętrznych domów mediowych.
- Dotychczas nie było takiego podmiotu w Polsce. Cieszę się, że dzięki kampaniom mediowym o globalnej skali, w które jestem zaangażowany, w Polsce powstaje dom mediowy o tak unikatowych cechach i ogromnym zasięgu - powiedział Lewandowski w rozmowie z "Pulsem Biznesu".
Piłkarz nie ukrywa, że chce ściągnąć do RL Media również innych czołowych polskich sportowców.
Kolejny taki biznes
Przypomnijmy, że w czerwcu bieżącego roku piłkarz założył agencję Stor9_, która specjalizuje się w marketingu i PR. Firma zajmuje się tworzeniem i realizowaniem strategii komunikacyjnych łączących wszystkie obszary zawodowej aktywności Roberta i Anny Lewandowskich.
- Inwestuję w podmioty zarządzające wizerunkiem i marketingiem z prostego powodu: mnie to interesuje i sam doświadczam na co dzień tego, jak ważne jest profesjonalne ich prowadzenie - wyjaśnił Lewandowski w rozmowie z "PB".
- Nie będę jednak oszukiwał: w tej chwili piłka jest dla mnie najważniejsza. Dlatego też posiłkuję się wsparciem zaufanych i sprawdzonych partnerów, najlepszych specjalistów w swojej dziedzinie - dodał.
Dom mediowy i agencja PR to nie wszystkie biznesy piłkarza. Lewandowski zainwestował również w serwis sporticos.com, zajmujący się statystykami piłkarskimi i wyniki meczów na żywo oraz portal ślubny Wedding.pl. Jest także wspólnikiem jednego z polskich funduszy venture capital - Protos VC, który inwestuje w start-upy oraz wspólnikiem firmy deweloperskiej zajmującej się budową luksusowych apartamentów w Warszawie.
Autor: tol / Źródło: Puls Biznesu, tvn24bis.pl