Świetne wyniki profilu TVN24 na Facebooku. Dziękujemy!

Facebook chce walczyć o dobre imię marki
We wrześniu TVN24 była liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych, a "Fakty" TVN najchętniej oglądanym programem informacyjnym
Źródło: TVN24
TVN24, z 1,58 mln fanów, był we wrześniu największym profilem w kategoriach "Telewizja" oraz "Wiadomości" na Facebooku. Według najnowszego raportu Sotrendera, w obu tych kategoriach, a także dwóch kolejnych: "Portale internetowe" i "Media", nasze konto miało też najwięcej aktywnych użytkowników.

Według wrześniowego raportu Sotrendera, firmy monitorującej aktywność w mediach społecznościowych, w kategorii "Telewizja", facebookowy profil TVN24 nie miał konkurencji. Mamy łącznie najwięcej fanów (1 581 953), największe zaangażowanie i największą liczbę aktywnych użytkowników spośród wszystkich profili stacji telewizyjnych. Pod opublikowanymi postami odnotowano ponad 1,84 mln aktywności, na co w raporcie firmy składają się komentarze, polubienia oraz posty użytkowników. W czołówce najpopularniejszych stacji telewizyjnych na Facebooku znalazł się też profil TVN z 1 082 581 fanami, a wśród najmocniej angażujących na 3. miejsce wyszedł Eurosport Polska. Profil ten ma też 4. miejsce pod względem aktywnych użytkowników - 793 473 aktywności.

Raport Sotrendera - kategoria Telewizja, fani, wrzesień 2022
Raport Sotrendera - kategoria Telewizja, fani, wrzesień 2022
Źródło: Sotrender

Najwięcej fanów w kategorii "Programy tv" ma Kuba Wojewódzki - (912 393) i ich liczba rośnie. Tymczasem największym zaangażowaniem może się pochwalić popularna audycja śniadaniowa naszej głównej stacji - "Dzień Dobry TVN". W czołówce najbardziej angażujących programów znalazły sie też "Top Model" (miejsce 3.) i Mam Talent (5), TVN Uwaga (6) i Szkło Kontaktowe (7). "Dzień Dobry TVN" ma też najwięcej aktywnych użytkowników w tej kategorii (525 550 aktywności), na miejscu drugim jest "Top Model".

Raport Sotrendera, kategoria Programy TV, zaangażowanie, wrzesień 2022
Raport Sotrendera, kategoria Programy TV, zaangażowanie, wrzesień 2022
Źródło: Sotrender

Profil "Dzień dobry TVN" okazał się też największym i najbardziej angażującym profilem na Facebooku we wrześniu w kategorii "Styl życia". Konto miało 767 736 fanów.

Aż sześć "najlepszych postów" wskazanych w raporcie, sklasyfikowanych w kategorii "Rozrywka", należało do Toteraz. Zebrały one łącznie ponad 66 tysięcy reakcji, komentarzy i udostępnień.

Jeszcze raz dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzacie, i zapraszamy na nasze anteny, strony oraz profile.

ZOBACZ TEŻ: Bardzo dobre wyniki tvn24.pl, TVN24 i "Faktów" TVN. Dziękujemy!

Zobacz także: