Kofoli udało się w trzecim kwartale powtórzyć wyniki sprzed roku. Spadły przychody, głównie z uwagi na chłodne lato. Udało się natomiast poprawić marże na sprzedaży o 1%. Wyroby spółki podrożały w tym roku od kilku do kilkunastu procent. Nie powinno to wpłynąć na wzrost wydatków konsumentów przed świętami. Produkty Kofoli nie stanowią bowiem istotnej części koszyka świątecznego. O wynikach Kofoli oraz udanych i nieudanych projektach spółki, w Dniu na Rynkach rozmawiał z Rafałem Hirschem wiceprezes Kofoli Bartosz Marczuk.
Kofoli udało się w trzecim kwartale powtórzyć wyniki sprzed roku. Spadły przychody, głównie z uwagi na chłodne lato. Udało się natomiast poprawić marże na sprzedaży o 1%. Wyroby spółki podrożały w tym roku od kilku do kilkunastu procent. Nie powinno to wpłynąć na wzrost wydatków konsumentów przed świętami. Produkty Kofoli nie stanowią bowiem istotnej części koszyka świątecznego. O wynikach Kofoli oraz udanych i nieudanych projektach spółki, w Dniu na Rynkach rozmawiał z Rafałem Hirschem wiceprezes Kofoli Bartosz Marczuk.
Autor: tvn
Źródło zdjęcia głównego: tvn