2,45 miliona widzów - tyle średnio gromadzi przed telewizorami każdy odcinek najnowszego sezonu "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler. Program w porównaniu do poprzedniego roku zyskał ponad 400 tysięcy widzów i nie daje szans konkurencji.
Najnowszy, 16. sezon "Kuchennych rewolucji" można oglądać w TVN od 7 września tego roku w czwartki o godz. 21.30. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, po pierwszych siedmiu odcinkach program Magdy Gessler oglądało średnio 2,45 mln osób, co przełożyło się na 19,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 26,32 proc. w tzw. grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat.
Świetne wyniki
Program Magdy Gessler w porównaniu do poprzedniego roku zyskał 406 tysięcy widzów. Najchętniej oglądany odcinek wyemitowano wczoraj. Zgromadził on przed telewizorami 2,87 miliona oglądających. Również pozostałe odcinki osiągnęły wysoką widownię każdorazowo przekraczając 2,2 miliony widzów na odcinek.
Warto również zwrócić uwagę, że w grupie komercyjnej 16-49 widownia programu Magdy Gessler systematycznie rośnie. O ile pierwszy oglądało 1,18 mln widzów, to siódmy już niemal 1,5 mln widzów.
Lider pasma
Dzięki świetnym wynikom programu Magdy Gessler TVN w paśmie emisji premierowych odcinków "Kuchennych rewolucji", czyli w czwartki w godz. 21.31-22.30 ma 18,5 proc. udziału w rynku telewizyjnym 4+, co przekłada się na pierwsze miejsce wśród największych nadawców telewizyjnych. Drugi w tej grupie program TVP1 ma 15,67 proc. udziału w runku. Jeszcze większą przewagę nad konkurencją program TVN ma w grupie komercyjnej 16-49. Kuchenne rewolucje mają 25,07 proc. udziału w runku, czyli prawie dwukrotnie więcej niż drugi najchętniej oglądany program mający udział na poziomie 12,67 proc.
Autor: ms//bgr / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: WOŚP