W poniedziałek klienci Santander Bank Polska skarżyli się na problemy z płatnościami kartami. Nie mogli też skorzystać z bankomatów i wpłatomatów. Biuro prasowe banku powiedziało tvn24bis.pl, że zakończono prace konserwacyjne oraz przywrócono wszystkie funkcjonalności.
Bank wcześniej informował swoich klientów o zaplanowanych na ten weekend pracach konserwacyjnych w nocy z 3 na 4 marca, które miały rozpocząć się o 22.00 zakończyć się o 6.00 rano. W tym czasie niedostępne miały być bankomaty oraz wpłatomaty.
Przedłużające się prace konserwacyjne
"W czasie trwania prac konserwacyjnych będą mogli Państwo płacić kartami, ale salda nie będą aktualizowane – co może uniemożliwić płatność, jeśli saldo na karcie okaże się mniejsze niż kwota transakcji. Należy wziąć to pod uwagę, planując zakupy i na wszelki wypadek zaopatrzyć się w dodatkową gotówkę" - informował swoich klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych Santander.
Przed południem bank podał kolejny komunikat, w którym napisano, że "bankomaty i wpłatomaty działają już poprawnie" i "wszystkie ich funkcjonalności zostały przywrócone".
Ewa Krawczyk z biura prasowego Santander Bank Polska w rozmowie z tvn24bis.pl potwierdziła, że wszystkie funkcjonalności zostały przywrócone i klienci nie powinni mieć problemów z wypłacaniem pieniędzy lub korzystaniem z kart płatniczych. Dodała też, że problemy wynikały z przedłużających się prac konserwacyjnych.
W najbliższy weekend przeprowadzimy prace konserwacyjne. W nocy z 3 na 4 marca 2019 r. ,w godzinach 22.00 – 6.00, będą niedostępne bankomaty oraz wpłatomaty Santander Bank Polska S.A.
— Santander Bank Polska (@SantanderBankPL) March 2, 2019
W czasie trwania prac konserwacyjnych będą mogli Państwo płacić kartami. pic.twitter.com/aA111vMrOC
Autor: kris / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock