Klienci nie mogli wypłacić gotówki. Przez przedłużające się prace konserwacyjne

Klienci Santander Bank Polska mieli w poniedziałek problem z wypłacaniem pieniędzy
Płacimy kartą, unikamy bankomatu. Rozmowa z Jarosławem Sadowskim
Źródło: TVN24 BiS
W poniedziałek klienci Santander Bank Polska skarżyli się na problemy z płatnościami kartami. Nie mogli też skorzystać z bankomatów i wpłatomatów. Biuro prasowe banku powiedziało tvn24bis.pl, że zakończono prace konserwacyjne oraz przywrócono wszystkie funkcjonalności.

Bank wcześniej informował swoich klientów o zaplanowanych na ten weekend pracach konserwacyjnych w nocy z 3 na 4 marca, które miały rozpocząć się o 22.00 zakończyć się o 6.00 rano. W tym czasie niedostępne miały być bankomaty oraz wpłatomaty.

Przedłużające się prace konserwacyjne

"W czasie trwania prac konserwacyjnych będą mogli Państwo płacić kartami, ale salda nie będą aktualizowane – co może uniemożliwić płatność, jeśli saldo na karcie okaże się mniejsze niż kwota transakcji. Należy wziąć to pod uwagę, planując zakupy i na wszelki wypadek zaopatrzyć się w dodatkową gotówkę" - informował swoich klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych Santander.

Przed południem bank podał kolejny komunikat, w którym napisano, że "bankomaty i wpłatomaty działają już poprawnie" i "wszystkie ich funkcjonalności zostały przywrócone".

Ewa Krawczyk z biura prasowego Santander Bank Polska w rozmowie z tvn24bis.pl potwierdziła, że wszystkie funkcjonalności zostały przywrócone i klienci nie powinni mieć problemów z wypłacaniem pieniędzy lub korzystaniem z kart płatniczych. Dodała też, że problemy wynikały z przedłużających się prac konserwacyjnych.

Autor: kris / Źródło: tvn24bis.pl

Zobacz także: