Kłopoty z logowaniem do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej mieli w poniedziałek przez kilkadziesiąt minut klienci mBanku. Przed godziną 16.00 przedstawiciele banku poinformowali, że awaria została usunięta.
"Awaria została usunięta po kilkudziesięciu minutach. Wszystkie nasze usługi są dostępne" - przekazał tvn24bis.pl Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy mBanku.
Komunikaty banku
Jeszcze przed godziną 14 na stronie mBanku w komunikacie uprzedzono klientów, że mogą "mieć kłopot z logowaniem do serwisu transakcyjnego, aplikacji mobilnej oraz potwierdzaniem operacji" oraz że nie skorzystają z usługi Blik.
W poniedziałek klienci za pośrednictwem mediów społecznościowych zgłaszali przedstawicielom mBanku różnego rodzaju problemy z bankowością elektroniczną. Na Twitterze bank odpowiedział jednemu z nich, że "aktualnie występują utrudnienia w korzystaniu z bankowości internetowej".
Bank dodał, że pracuje nad rozwiązaniem i przeprosił za niedogodności.
Po godzinie 14 w kolejnej informacji na stronie internetowej mBank poinformował, że potwierdzanie operacji już działa, choć może trwać dłużej niż zwykle.
aktualnie występują utrudnienia w korzystaniu z bankowości internetowej. Pracujemy nad rozwiązaniem sytuacji. Przepraszamy za niedogodności. Michał
— mBank (@mBankpl) September 9, 2019
"Logowanie do serwisu transakcyjnego, aplikacji mobilnej oraz potwierdzanie transakcji może trwać dłużej. Nadal nie skorzystasz z usługi Blik" - napisano.
Po godzinie 15 na stronie mBanku mogliśmy przeczytać: "Przywróciliśmy pełną sprawność systemów. Wszystkie usługi działają. Przepraszamy za utrudnienia".
Pod względem wielkości aktywów mBank jest piątym największym bankiem w Polsce. Na pierwszym miejscu jest PKO BP, a następne Pekao SA. Na najniższym stopniu podium znajduje się Santander Bank Polska, a za nim znalazł się ING Bank Śląski.
Autor: kris//dap / Źródło: tvn24bis.pl
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock