Awaria w banku. "Mieliśmy problemy"

shutterstock_534050776
"Technologia i praca zdalna staną się stałymi elementami"
Źródło: TVN24
ING Bank Śląski informował w poniedziałek swoich klientów o awarii. "Mieliśmy problemy z działaniem bankowości internetowej i aplikacji mobilnej" - napisał bank w komunikacie. Dodał, że o 19.30 przywrócono działanie wszystkich funkcji aplikacji.

Awaria w ING Banku Śląskim

"Od 16.50 do 19.30 mieliśmy problemy z działaniem bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Moje ING. Potwierdzamy, że wszystkie funkcje Mojego ING działają już prawidłowo" - napisał ING Bank Śląski w komunikacie.

Bank wyjaśnił, że w trakcie awarii występowały problemy z: - logowaniem do bankowości i aplikacji mobilnej, - płatnościami BLIK i płatnościami kartami w internecie potwierdzanych jednorazowym kodem SMS (3D Secure), - wpłatomatami, - dostępem do modułu ING Makler.

Płatności kartami

Jak dodano, działały płatności kartami w sklepach, wypłaty z bankomatów i podstawowe funkcje w uproszczonej wersji bankowości (sprawdzanie salda, przelewy).

ING o infolinii i uproszczonej wersji systemu

Wcześniej bank przekazywał klientom, że "w związku z dużą liczbą telefonów, trudniej dodzwonić się na infolinię". "Prosimy o cierpliwość i sprawdzanie informacji na naszej stronie www" - apelował.

Z kolei o godz. 18.15 ING Bank Śląski podał, że "działa logowanie do uproszczonej wersji systemu, gdzie można sprawdzić saldo lub zlecić przelew". O godz. 19.00 bank informował, że udało się przywrócić działanie wpłatomatów.

Zobacz także: