Reserved - znana polska sieć odzieżowa - wycofała kilka produktów ze swoich sklepów. "W związku z niespełnieniem standardów jakości" - czytamy w komunikacie zamieszczonym na stronie spółki.
"W związku z niespełnieniem standardów jakości Reserved, uprzejmie informujemy, że marka podjęła decyzję o wycofaniu poniższych produktów ze sprzedaży" - informuje sieć sklepów w komunikacie zamieszczonym na swojej stronie internetowej.
Dalej wskazano, że osoby posiadające produkty o numerach index 6929S-MLC, 644BF-59X, 855AH-02X, 704AG-04X, 700AG-04X proszone są o zaprzestanie korzystania z tych produktów i postępowanie zgodne z poniższą procedurą zwrotu.
"Za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy" - napisała sieć w komunikacie.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) poinformował w komunikacie zamieszczonym na swojej stronie, że powodem wycofania odzieży są wiszące sznurki "które mogą być zagrażające bezpieczeństwu dziecka podczas zabawy, np. wskutek zaplątania lub pociągnięcia".
Jak zwrócić kupiony produkt?
Przy okazji komunikatu sieć opublikowała także informacje o tym, jak przebiega procedura zwrotu.
Produkty zakupione w sklepach stacjonarnych
• Zwrot w dowolnym salonie stacjonarnym Reserved. Klienci, którzy nie posiadają dowodu zakupu, zostaną poproszeni przez personel o wypełnienie odpowiedniego formularza.
Produkty zakupione w sklepie internetowym
• Zwrot możliwy po zalogowaniu do konta klienta. Sieć prosi o wybranie polecenia "zwrot" lub "reklamacja" i postępowanie zgodnie z instrukcjami otrzymanymi mailowo.
• Zwrot w dowolnym salonie stacjonarnym Reserved
"W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt pod numerem telefonu 58 353 63 63 (koszt według cennika operatora") - podała sieć.
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: LPP