Bank niesłusznie pobierał opłaty od klientów. "Błąd systemu"

komputer klawiatura kobieta shutterstock_178115075
Prof. Jerzy Hausner o gospodarce w trybie wojennym
Źródło: TVN24
Alior Bank niesłusznie pobierał od niektórych klientów dodatkowe opłaty. Sygnał o nieprawidłowościach otrzymaliśmy na Kontakt 24. Bank potwierdził tę informację i podkreślił, że pracuje nad zwrotem pieniędzy.

We wtorek na Kontakt 24 otrzymaliśmy informacje, że Alior Bank miał naliczać swoim klientom dodatkowe opłaty w wysokości 50 groszy.

"W szczegółach chodzi o jakiegoś SMSa. Po kontakcie z konsultantem okazało się, że to jakiś duży problem systemowy na wielu kontach klientów. Problem na ten moment nierozwiązany" - napisał internauta.

Bank potwierdza

Poprosiliśmy bank o wyjaśnienie tej sprawy.

"Potwierdzamy, że niektórym klientom, w wyniku błędu systemu, zostały nieprawidłowo naliczone opłaty za SMS-y (SMS-y powinny być darmowe)" - czytamy w wiadomości przesłanej nam przez menedżerkę ds. public relations Alior Banku Joannę Nagierską.

Nagierska dodała, że bank pracuje nad zwrotem niesłusznie pobranych opłat.

"Informujemy, że błąd został naprawiony" - zaznaczyła.

TVN24 HD
Dowiedz się więcej:

TVN24 HD

Zobacz także: