"Sprawdź je, zanim zostaną usunięte". W ten sprytny sposób odniesiono się nie tylko do problemu badań piersi, ale również do restrykcyjnych zapisów w regulaminach mediów społecznościowych.
W ramach akcji powstały zdjęcia, a także film, które ukazują kobiety w rozchylonych koszulach z widocznymi piersiami.
"Check it before it’s removed" ("Sprawdź je, zanim zostaną usunięte" red.) – to kampania społeczna, która ma na celu zwiększenie świadomości kobiet o raku piersi i zachęcenie ich do regularnych badań. Jednocześnie wyśmiewa politykę regulaminów w mediach społecznościowych. Facebook czy Instagram automatycznie blokują kadry, w których widoczne są sutki.
Twórcą kampanii jest Pink Ribbon (Różowa Wstążka - red.) Germany, to działająca w Niemczech organizacja prowadząca akcje społeczne związane z rakiem piersi. Pink Ribbon obecna jest w wielu krajach, w tym w Polsce.
W każdym wieku
W sesji zdjęciowej wzięły udział kobiety w różnym wieku. Wszystko po to, aby podkreślić, że rak piersi może dotknąć każdego.
"Check it before it\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s removed" kampania o raku piersi zrobiona jako wyzwanie dla regulaminu mediów społecznosciowych pic.twitter.com/z0IrGQpJxf
— cosmopolla (@cosmopolla) 29 czerwca 2016
Check it before it's removed: women bare their breasts for @pinkribbonINC & @DDB_Germany https://t.co/MWy1hvxLK6 pic.twitter.com/CKMouJanGf— Little Black Book (@LBBOnline) 8 marca 2016
Check it before it's removed! #pinkribbon https://t.co/VNtEyQJshm pic.twitter.com/7KqWuKGT0q— DutchCowboys (@dutchcowboys) 9 marca 2016
Check It Before It's Removed#digitalart #webdesign #graphicdesign #women #cancer #breasthttps://t.co/PNXBjDAeRV pic.twitter.com/fIBSiw2Tt1— Webdesign shopping (@WebDesignerShop) 14 marca 2016
Autor: wo/kk / Źródło: www.checkitbeforeitsremoved.com