Damskie sutki często są w mediach społecznościowych cenzurowane. Dlatego w kampanii zachęcającej kobiety do badań piersi, pojawiły się męskie.
MACMA, argentyńskie stowarzyszenie, którego celem jest podnoszenie świadomości społecznej w tematyce raka piersi i jego wczesnego wykrywania, podpowiada w mediach społecznościowych, jak badać piersi.
Pojawił się problem, bo w filmach nie mogła wystąpić kobieta - kobiece piersi, a konkretnie sutki, są w mediach społecznościowych cenzurowane. Dlatego w kampanii zamiast kobiety występuje mężczyzna - męskie sutki w sieci nie podlegają cenzurze.
Sukces
Nagranie pojawiło się na Facebooku, YouTube i Instagramie. - Trudno znaleźć kobietę poniżej 25 roku życia, która regularnie bada swoje piersi. Jednak nie sprawia im trudności sprawdzanie swojego telefonu co pięć minut. Dlatego postanowiliśmy do nich dotrzeć - wyjaśniają Joaquin Cubria i Ignacio Ferioli, dyrektorzy kreatywni firmy, która wykonała wideo na zlecenie stowarzyszenia.
Film zdobył ogromną popularność na Facebooku. Wyświetlono go prawie 7,8 mln razy i udostępniono prawie 285 tys. razy. Wideo jest oznaczane również hasztagiem #ManBoobs4Boobs.
Autor: kry/ja / Źródło: bandt.com.au
Źródło zdjęcia głównego: facebook | MACMA