Gorzki smak porażki producenta słodyczy Cadbury i słodkie zwycięstwo Krafta. Brytyjski producent czekolady zaakceptował amerykańską ofertę wartą 19 miliardów 200 milionów dolarów i zarekomendował swoim akcjonariuszom akceptację takiej ceny. Decyzję mają podjąć do 2 lutego. W tle tej fuzji jest także należący do Cadbury - Wedel. Komisja Europejska warunkuje zgodę na fuzję sprzedażą tej polskiej marki. Kto może ją nabyć? I czy fuzja gigantów może zmienić rynek słodyczy także w Polsce? O tym w programie "Rynki Dnia" mówił Tomasz Manowiec - analityk BM BGŻ.
Gorzki smak porażki producenta słodyczy Cadbury i słodkie zwycięstwo Krafta. Brytyjski producent czekolady zaakceptował amerykańską ofertę wartą 19 miliardów 200 milionów dolarów i zarekomendował swoim akcjonariuszom akceptację takiej ceny. Decyzję mają podjąć do 2 lutego. W tle tej fuzji jest także należący do Cadbury - Wedel. Komisja Europejska warunkuje zgodę na fuzję sprzedażą tej polskiej marki. Kto może ją nabyć? I czy fuzja gigantów może zmienić rynek słodyczy także w Polsce? O tym w programie "Rynki Dnia" mówił Tomasz Manowiec - analityk BM BGŻ.
Autor: Monika Lurie
Źródło zdjęcia głównego: Monika Lurie