Nasza firma ma 4 przedstawicieli handlowych i 4 tys. złotych na podstawowe narzędzia promocyjne. Czy lepiej zainwestować w ulotki i wizytówki, czy może w jakieś inne formy promocji? Co zrobić, żeby materiały drukowane nie wylądowały od razu w koszu? O szczegółach opowiadają: Mariusz Potomski, dyrektor Departamentu Reklamy oraz Jakub Kortyka, dyrektor agencji reklamowej Studio Mak.
Nasza firma ma 4 przedstawicieli handlowych i 4 tys. złotych na podstawowe narzędzia promocyjne. Czy lepiej zainwestować w ulotki i wizytówki, czy może w jakieś inne formy promocji? Co zrobić, żeby materiały drukowane nie wylądowały od razu w koszu? O szczegółach opowiadają: Mariusz Potomski, dyrektor Departamentu Reklamy oraz Jakub Kortyka, dyrektor agencji reklamowej Studio Mak.
Autor: TVN CNBC
Źródło zdjęcia głównego: TVN CNBC