Prewencyjnie w sklepach zabezpieczono wszelkie sprzęty IT. Obecnie według naszych informacji zamkniętych lub czasowo zamkniętych jest łącznie około 80 placówek, głównie w okolicy Kłodzka - przekazała dla biznesowej redakcji tvn24.pl Katarzyna Przewęzikowska z biura prasowego Żabki. Jak dodała, sklepy są zamykane z powodu zalania, braku prądu czy w związku z zarządzeniem przez służby ewakuacji.
Powódź w Polsce dotyka kolejnych terenów. Podczas nadzwyczajnego posiedzenia Rady Ministrów w związku z sytuacją powodziową został przygotowany projekt rozporządzenia, według którego stan klęski żywiołowej zostanie wprowadzony na terenach objętych powodzią na maksymalnie 30 dni.
Sklepy są zamykane z powodu zalania, braku prąd, ewakuacji
Biznesowa redakcja tvn24.pl skontaktowała się z Katarzyną Przewęzikowską z biura prasowego Żabki.
- Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi franczyzobiorcami i mamy potwierdzenie, że przebywają w bezpiecznych miejscach - zapewniła Przewęzikowska.
Jak dodała, w związku z alarmami powodziowymi już kilka dni temu spółka zapewniała pomoc i wskazane przez służby placówki były wyposażane w worki z piaskiem czy pompy.
- Prewencyjnie w sklepach zabezpieczono wszelkie sprzęty IT. Obecnie według naszych informacji zamkniętych lub czasowo zamkniętych jest łącznie około 80 placówek, głównie w okolicy Kłodzka. Sklepy są zamykane z powodu zalania, braku prądu czy w związku z zarządzeniem przez służby ewakuacji - wskazała.
22 tony produktów o długim terminie ważności
Katarzyna Przewęzikowska podkreśliła, że "franczyzobiorcom zapewniliśmy wodę, prowiant oraz wsparcie transportowe".
- Poszkodowani franczyzobiorcy będą mieć zapewnioną pomoc w tej tragicznej sytuacji, obecnie zbieramy informacje o ich potrzebach. Dodatkowo, wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem, w nocy dostarczyliśmy do Kłodzka z jednego z naszych centrów logistycznych 22 tony produktów typu woda i produkty o długim terminie ważności - wymieniła.
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: PAP/Michał Meissner