Awaria w największym banku w Polsce. "Występowały utrudnienia"

90-latka oddała oszustom pamiątki po rodzicach powstańcach
Glapiński: bieżące uwarunkowania przemawiają za utrzymaniem stóp procentowych
Źródło: TVN24
PKO BP przekazał w komunikacie, że udało się usunąć awarię. Wcześniej bank informował o utrudnieniach w "dostępie do niektórych usług w aplikacji IKO i serwisie iPKO".

"Występowały utrudnienia w dostępie do usług w aplikacji IKO i serwisie internetowym iPKO. Wszystko wróciło już do normalnego funkcjonowania. Naszych klientów bardzo przepraszamy za utrudnienia" - napisał bank w komunikacie opublikowanym w mediach społecznościowych około godz. 14:00.

Wcześniej bank powiadomił, że "występują utrudnienia w dostępie do niektórych usług w aplikacji IKO i serwisie iPKO".

Awaria w PKO BP

Z serwisu Downdetector wynika, że pierwsze problemy zaczęły być zgłaszane tuż po południu.

Zgłoszenia awarii dotyczące PKO BP
Zgłoszenia awarii dotyczące PKO BP
Źródło: downdetector.pl

Internauci wskazywali na problemy z dokonywaniem przelewu, logowaniem się do aplikacji i opłacaniem rachunków.

"Moja aplikacja mobilna nie działa poprawnie, przy próbie zapłaty kodem blik wyświetla się błąd ogólny, to samo kiedy chcę sprawdzić historię konta" - napisała jedna z osób w mediach społecznościowych.

"PKO BP, jak co miesiąc, dzień wypłaty i nie działa #IKO" - dodała druga.

TVN24 HD
Dowiedz się więcej:

TVN24 HD

Zobacz także: