Zmiana w logowaniu do dużego banku

Komputer
Adam Glapiński o stopach procentowych (wypowiedź z 7 marca 2024)
Źródło: TVN24
Bank Pekao wprowadził dodatkowe zabezpieczenie podczas logowania do serwisu internetowego. Zmiany dotyczą klientów korzystających z aplikacji mobilnej PeoPay.

Serwis internetowy Pekao24 i aplikacja mobilna PeoPay są częściami bankowości elektronicznej Banku Pekao. Za ich pośrednictwem klienci mają dostęp do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiają m.in. wykonywanie przelewów, sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej. Za pośrednictwem bankowości elektronicznej klienci mają również dostęp do Blika.

Bank Pekao o logowaniu dwuskładnikowym

Bank Pekao poinformował w ostatnich dniach, że wprowadził logowanie dwuskładnikowe do Pekao24. "Dla klientów korzystających z aplikacji PeoPay wprowadziliśmy dodatkowe zabezpieczenie podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 - logowanie dwuskładnikowe" - czytamy w komunikacie.

Wyjaśniono też, jak wygląda logowanie dwuskładnikowe. "Po wprowadzeniu numeru klienta i odpowiednich znaków Twojego hasła poprosimy Cię o zalogowanie się do aplikacji PeoPay w celu dodatkowego potwierdzenia logowania" - podano.

Prezes Banku Pekao Leszek Skiba informował w sprawozdaniu finansowym opublikowanym pod koniec lutego br., że liczba aktywnych klientów bankowości mobilnej w 2023 roku wzrosła o 400 tys. do 3,1 mln.

W połowie marca br. o zmianach informował Bank Millennium. Bank przekazał, że wprowadził dodatkową autoryzację przy logowaniu do bankowości internetowej Millenet. Klienci Banku Millennium każde logowanie muszą dodatkowo zatwierdzić w aplikacji mobilnej lub za pomocą hasła SMS.

TVN24 HD
Dowiedz się więcej:

TVN24 HD

Zobacz także: