Zmiana w dostępie do konta dla klientów dużego banku

Telefon
Adam Glapiński o stopach procentowych (wypowiedź z 7 marca 2024)
Źródło: TVN24
Bank Millennium wprowadził dodatkową autoryzację przy logowaniu do bankowości internetowej. Oznacza to, że klienci banku każde logowanie muszą dodatkowo zatwierdzić w aplikacji mobilnej lub za pomocą hasła SMS.

Millenet to usługa bankowości elektronicznej, dzięki której klienci Banku Millennium mają pełny dostęp do konta i innych produktów bankowych przez internet. Aby zalogować się do Millenetu należy wpisać MilleKod, czyli 8-cyfrowy identyfikator, a następnie hasło oraz dwa znaki z identyfikatora (czyli numeru PESEL, paszportu lub dowodu osobistego).

Bank Millennium w ostatnich dniach wprowadził dodatkową autoryzację podczas logowania do Millenetu.

Zmiany dla klientów Banku Millennium

Po zmianach "każde logowanie do Millenetu zatwierdzisz dodatkowo w aplikacji mobilnej lub za pomocą hasła SMS" - wyjaśniono w komunikacie skierowanym do klientów.

Osoby, które mają zainstalowaną aplikację mobilną banku, muszą zatwierdzić logowanie w aplikacji. Co ważne, w tym celu należy włączyć autoryzację mobilną. Aby to zrobić trzeba zalogować się do aplikacji, wejść w menu główne, a następnie "Ustawienia" i "Autoryzacja Mobilna".

Klienci, którzy nie mają aplikacji banku, potwierdzają logowanie hasłem SMS, które przyjdzie na numer telefonu. Przedstawiciele banku wyjaśnili, że jeśli hasło SMS nie dotarło na telefon, należy po 2 minutach spróbować wygenerować nowe hasło SMS.

"Jeśli nadal go nie otrzymasz, odwiedź naszą placówkę lub zadzwoń na naszą infolinię pod numer +48 22 598 40 40 (opłata zgodna z taryfą operatora)" - czytamy w komunikacie.

TVN24 HD
Dowiedz się więcej:

TVN24 HD

Zobacz także: