Wzrost oglądalności wszystkich kanałów telewizyjnych, zwiększenie przychodów o jedną trzecią i milion nowych abonentów zanotowała grupa TVN w drugim kwartale bieżącego roku.
Ogólny udział w rynku wszystkich kanałów wzrósł z 20,4 proc. w analogicznym okresie w roku ubiegłym do 21,9 proc. Duży wzrost zanotowała stacja TVN24 - z 3,6 proc. w drugim kwartale 2006 roku oglądalność wzrosła do 5,7 proc.
Liczba abonentów płatnych kanałów grupy wzrosła średnio o ponad milion.
Coraz większy zysk Przychody TVN wzrosły o prawie jedną trzecią - z 309 mln zł rok temu do 407 mln zł. Zysk netto wzrósł o 54 mln zł do 139 mln zł.
Do najważniejszych wydarzeń jakie miały miejsce w drugim kwartale tego roku na pewno można zaliczyć uruchomienie 12 kwietnia lokalizatora internetowego zumi.pl. Umożliwia on precyzyjną lokalizację przy użyciu map satelitarnych i hybrydowych.
Ponadto 23 maja Grupa TVN kupiła Mango Media, spółkę działającą na rynku telesprzedaży.
Źródło: tvn24.pl, TVN24, PAP