Spóźniony tramwaj, brudny autobus? (58) 309 13 22 - zapisz i dzwoń

Pasażerowie mogą zgłaszać swoje uwagi całą dobę
Pasażerowie mogą zgłaszać swoje uwagi całą dobę
Źródło: www.gdansk.pl | Jerzy Pinkas
Tramwaj lub autobus nie dotarł na czas? W pojeździe jest brudno? Teraz wszystkie niepokojące sygnały może zgłaszać bezpośrednio do Centrali Ruchu Zarządu Transportu Miejskiego.

- Centrala Ruchu ZTM przyjmuje zgłoszenia całodobowo - wyjaśnia Jerzy Dobaczewski, dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. Pod numer 58 309 13 22 można dzwonić z każdym problemem lub sprawą związaną z komunikacją miejską w Gdańsku.

Pomogą w każdej sytuacji

Zgłoszenie może dotyczyć nieczystości, spóźnienia, a nawet udzielania pierwszej pomocy. - Wszyscy dyżurujący w pojazdach pracownicy Centrali Ruchu ZTM są przeszkoleni do udzielania pomocy przedmedycznej – zapewnia Dobaczewski.

- Dlatego warto wpisać numer do pamięci telefonu komórkowego i korzystać podczas przejazdów, dodaje.

Centrala Ruchu ZTM mieści się przy ul. Wyspiańskiego 9 A naprzeciwko rynku we Wrzeszczu. Obecnie pracuje w niej 11 osób.

Numer na Centralę: 58 309 13 22.

Autor: aja/roody

Czytaj także: