Agencja TVN uruchamia nowe narzędzie do publikacji wideo w internecie. X-link - bo tak się nazywa - pozwoli klientom na szybkie i wygodne publikowanie klipów wideo z wykorzystaniem technologii embedowania. Co ważne, mogą to być zarówno newsowe materiały dystrybuowane przez Agencję TVN jak i własne klipy klientów.
Nowość polega na tym, że użytkownicy platformy agencyjnej x-news z newsowymi materiałami wideo, którzy dotychczas mieli jedynie możliwość przeglądania i pobierania klipów, teraz będą mogli również generować kod embed, który następnie umieszczą na stronach www.
- X-link jest uzupełnieniem funkcjonalności platformy agencyjnej x-news. Dajemy naszym klientom możliwość edycji i publikacji wideo aby ułatwić im wykorzystanie multimediów na stronach internetowych. Dzięki funkcjonalności x-link zwiększymy zasięg publikacji materiałów newsowych dystrybuowanych przez Agencję TVN. Z naszych klipów korzystać teraz będą mogły również mniejsze portale internetowe, blogerzy, właściciele tematycznych stron www - mówi Tomasz Nabakowski, dyrektor działu Agencja TVN.
Szybko i bezproblemowo
Przewagą x-link nad konkurencyjnymi rozwiązaniami jest rozbudowana funkcjonalność edycji klipów wideo on-line. Użytkownicy x-link otrzymają bowiem specjalne narzędzie, pozwalające na przycinanie materiału wideo, ustawianie dowolnych obrazów startowych, dodawanie i tworzenie belek podpisowych, grafik, znaku wodnego oraz ustalanie rozmiarów wyświetlanego klipu.
Co ważne, materiały wideo na stronach klientów pojawią się w niebrandowanym playerze. Wszyscy korzystający z x-link będą mieli dostęp także do panelu zarządzania klipami i statystyk ich wyświetlania.
Koszt korzystania z x-link uzależniony jest od liczby materiałów i ich oglądalności (klienci kupują pakiety GB danych). Bezpłatnie można embedować z x-news klipy wideo udostępnione jako FREE, m.in. materiały newsowe dotyczące rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy i targów samochodowych Paryż Motor Show 2012 - produkowanych i dystrybuowanych przez Agencję TVN.
Autor: mn/k / Źródło: tvn24.pl