Gwiazdy TVN zostały nagrodzone w plebiscycie #Hasztagi Roku 2023. Jego wyniki zostały ogłoszone na największym festiwalu twórców internetowych See Bloggers w Łodzi. Martyna Wojciechowska wygrała w kategorii Influencer Odpowiedzialny Społecznie, a Magda Gessler została Power Influencer.
#Hashtagi Roku to plebiscyt twórców internetowych, którzy kreują oryginalne treści i zgromadzili wokół siebie "aktywną społeczność". - Influencer odpowiedzialny społecznie - czy może być cudowniejsza nagroda? Ja sobie nie mogę wyobrazić. Traktuję to jak wielkie zobowiązanie i wielką odpowiedzialność - mówiła Martyna Wojciechowska, której profil na Instagramie obserwuje ponad 2 mln osób.
Martyna Wojciechowska inspiruje w sieci
"Popularność można wykorzystać na wiele różnych sposobów. Można ją przechrzanić na głupoty albo zrobić coś pożytecznego" - napisała Wojciechowska przy zdjęciu ze statuetką. Dodała, że swoje internetowe zasięgi stara się wykorzystywać do nagłaśniania "ważnych rzeczy". "Inspirować i angażować możliwie jak najwięcej osób do tego, żeby zmieniać świat na lepsze. Razem" - dodała dziennikarka. Na festiwalu zachęcała do zaangażowania się w projekt "Młode Głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym", który w październiku rozpoczęła jej fundacja Unaweza. W kwietniu fundacja opublikowała raport, z którego wynika że m.in., że co trzecie dziecko w Polsce nie ma chęci do życia, a ponad 80 procent badanych w sytuacji kłopotliwej nie znajduje rozwiązania. Teraz trwają prace nad programem profilaktycznym i systemem Pierwszej Pomocy Psychologicznej, który - jak zapowiada prowadząca "Kobiety na krańcu świata" - ma być ogólnopolski, ogólnodostępny i bezpłatny. CZYTAJ TEŻ: Wielu uczniów nie ma chęci do życia, prawie 9 procent podjęło próby samobójcze. Raport Fundacji Unaweza
Magda Gessler sama odpisuje na posty
Magda Gessler, której profil na Instagramie obserwuje 1,2 mln osób, została doceniona jako Power Influencer. Prowadząca "Kuchennych Rewolucji" zapewniała, że bardzo angażuje się w sprawy internautów. - One mnie obchodzą. Sama odpisuję na wszystkie wasze posty.(...) Zupełnie nieświadomie działam na tej linii [bycia influencerką], kiedy jadę do Szczecina, do Bielska-Białej. Zamiast spać, cały czas jestem z Wami w kontakcie. Za co bardzo dziękuję, bo nawet o 3 w nocy odpisujecie mi na najróżniejsze pytania - mówiła. Zapowiedziała, że tą "nową drogą zamierza kroczyć w sposób bardziej świadomy".
Jak stworzyć markę w internecie
Na festiwalu See Bloggers w roli ekspertów wystąpiły także inne gwiazdy TVN. Małgorzata Rozenek-Majdan i Paulina Krupińska-Karpiel (która w ubiegłym roku zwyciężyła w kategorii Osoba Publiczna Aktywna w Sieci) dyskutowały o misji w internecie, Anna Kalczyńska o kulturze, Daria Ładocha wzięła udział w panelu "Jak tworzyć markę osobistą", a Dorota Szelągowska w spotkaniu "Czas się zatrzymać". Galę #Hashtagi Roku poprowadził Krzysztof Skórzyński.
ZOBACZ TEŻ: Magda Gessler w rankingu najcenniejszych kobiecych marek osobistych w Polsce. Ile jest wart jej wizerunek?
Źródło: Instagram
Źródło zdjęcia głównego: instagram.com/martyna.world