Gwiazda portalu dla dorosłych w reklamie kosmetyków. "Niebezpieczne i nieodpowiedzialne"

Ari Kytsya z portalu OnlyFans w reklamie kosmetyków
Jak wygląda bezpieczeństwo najmłodszych w internecie? Wnioski są niepokojące
Źródło: TVN24
Ari Kytsya, gwiazda portalu z treściami erotycznymi, została ambasadorką marki Urban Decay, należącej do koncernu L'Oreal. Reklama z jej udziałem skierowana jest przede wszystkim do młodych dziewczyn i bije rekordy popularności w mediach społecznościowych.
Artykuł dostępny w subskrypcji
Kluczowe fakty:
  • 24-letnia Ari Kytsya robiąca karierę na portalu z treściami erotycznymi Only Fans została twarzą marki kosmetyków.
  • Urban Decay to marka koncernu L'Oreal skierowana do młodych ludzi.
  • Wybór Ari na twarz marki wywołał kontrowersje i wzbudził ogromne zainteresowanie.
  • Eksperci od marketingu uważają, że marka zastosowała zasadę: "wyróżnij się albo zgiń".
  • Pojawiają się pytania o granicę pomiędzy odważnymi, zaskakującymi akcjami marketingowymi a narażeniem nieletnich na przekaz z podtekstem seksualnym.

24-letnia Ari Kytsya mówi o sobie, że jest "aktorką materacową" (z ang. matress actress). Oznacza to tyle, że występuje w filmach dla dorosłych. I bardzo sobie to chwali. W filmikach publikowanych na TikToku (ponad 4 miliony obserwujących) pokazuje luksusowe życie: loty helikopterem, wakacyjne wyjazdy, drogie samochody. Gdy pokazuje swój dom, pisze, że "zapłaciło za niego 200 tysięcy mężczyzn".

Czytaj także: