Za nami Top of the Top Sopot Festival 2021. W czwartek udział TVN w widowni telewizyjnej wyniósł wśród wszystkich widzów 10,6 procent, a w grupie wiekowej 16-49 lat - 13,6 procent. Podobnie jak we wtorek i w środę, w obu grupach TVN był najchętniej oglądaną stacją. Dziękujemy, że są Państwo z nami.
Top of the Top Sopot Festival 2021 trwał od wtorku do czwartku. Wszystkie koncerty można było obejrzeć na żywo na antenie TVN.
W czwartek TVN trzeci dzień z rzędu był najchętniej oglądaną przez Polaków stacją telewizyjną. Udział w widowni telewizyjnej wyniósł wśród wszystkich widzów 10,6 procent, a w grupie wiekowej 16-49 lat - 13,6 procent.
Wieczorny jubileuszowy koncert na 20-lecie TVN24 - transmitowany na trzech kanałach: TVN, TVN24 i TVN24 BiS- przyciągnął przed ekrany łącznie 2 306 010 widzów. Dało to 21,9 procent udziału w widowni wśród wszystkich widzów i 22,2 procent w grupie 16-49 lat.
TVN najchętniej oglądaną stacją również w poprzednie dni
W środę udział TVN w widowni telewizyjnej wyniósł: wśród wszystkich odbiorców - 10,9 procent, a w grupie wiekowej 16-49 lat - 13,2 procent. W obu grupach TVN był najchętniej oglądaną stacją.
Pierwsza część środowego koncertu przyciągnęła przed ekrany średnio 2 243 244 widzów (według wskaźnika oglądalności AMR), co przełożyło się na 18,7 procent w widowni telewizyjnej wśród wszystkich odbiorców. W grupie wiekowej 16-49 lat udział ten wyniósł 21,2 procent.
Drugi koncert śledziło średnio 1 607 873 widzów, co przełożyło się na 18,7 procent w widowni telewizyjnej wśród wszystkich odbiorców. W grupie wiekowej 16-49 lat udział ten wyniósł 19,6 procent.
Jak pokazują wyniki oglądalności, także pierwszy dzień sopockiego festiwalu cieszył się dużym zainteresowaniem telewidzów. We wtorek udział TVN w widowni telewizyjnej wyniósł: wśród wszystkich odbiorców - 10,1 procent, a w grupie wiekowej 16-49 - 13,3 procent. W obu grupach TVN był najchętniej oglądaną stacją.
Pierwszy z dwóch wtorkowych koncertów, #FOREVERYOUNG, przyciągnął przed ekrany średnio 2 012 499 widzów (według wskaźnika oglądalności AMR), co przełożyło się na 16,5 procent w widowni telewizyjnej wśród wszystkich odbiorców. W grupie wiekowej 16-49 udział ten wyniósł 18,4 procent.
Drugi koncert, #ILOVESOPOT, miał wskaźnik oglądalności 1 484 139, co przełożyło się na 17,1 procent w widowni telewizyjnej wśród wszystkich odbiorców. W grupie wiekowej 16-49 udział ten wyniósł 19,3 procent.
Zbiórka pieniędzy na budowę Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży
Fundacja TVN "Nie jesteś sam" zbiera pieniądze na budowę Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży. Fundację można wesprzeć na kilka sposobów.
- wysyłając SMS o treści "Pomagam" pod numer 7126 (koszt SMS 1,23 zł z VAT); - wysyłając przelew na Telefon BLIK na numer 509 559 966; - dokonując wpłaty na konto PL 25 1140 1010 0000 2581 1800 1001; - bezpośrednio na stronie Fundacji TVN "Nie jesteś sam"; - na Facebooku i Instagramie Fundacji, klikając przycisk "przekaż datek".
Źródło: TVN24