Prince Charming w odcinku finałowym wybrał zwycięzcę programu. Jacek Jelonek, po wielu tygodniach randek, zdecydował, że jego serce skradł 25-letni Oliwer Kubiak.
"Prince Charming" (ang. Książę z bajki) - czyli gejowskie randkowe reality show to jedna z jesiennych nowości serwisu Player. Jacek Jelonek - tytułowy książę - wspólnie z 13 gejami z Polski zamieszkali w luksusowej willi w Hiszpanii. 34-latek zabierał wybranych mężczyzn na randki. Żegnał się z tymi, z którymi nie nawiązał nici porozumienia.
We wtorek widzowie dowiedzieli się, kogo ostatecznie wybrał Jelonek. Przed wieczorną ceremonią w wyścigu o serce Jelonka pozostawali 25-letni Oliwer Kubiak oraz 23-letni Marek Misztal. - Targają mną różne emocje, ciężko jest je wszystkie przyswoić. Serce wali mi jak dzwon, z jednej strony nie chcę nikogo zranić, a wiem, że tak się stanie, a z drugiej jestem podekscytowany tym, że zacznie się coś nowego w moim życiu - zwrócił się do nich Jelonek. Zgodnie z regulaminem programu 34-latek mógł zakończyć przygodę, nie wybierając nikogo.
- Nie wiem, czy to był jakiś znak, ale jadąc tutaj, usłyszałem w radio piosenkę. I jak zamknąłem oczy, to zobaczyłem twarz któregoś z was. Poczułem takie ciepło w środku, dotarło do mnie, że jeden z was jest bardzo blisko - wyznał Jelonek tuż przed ogłoszeniem decyzji. Ostatecznie jego wybrankiem został Oliwer.
"Prince Charming". Kim jest Oliwer Kubiak?
Oliwer ma 25 lat i pochodzi z Trójmiasta. "Jest zodiakalnym Skorpionem, z natury miły i łagodny, chyba, że ktoś zajdzie mu za skórę, wtedy lepiej się nie zbliżać. Na pierwszy rzut oka małomówny, jednak jest to tylko taktyka, lubi sprawdzić otoczenie i ludzi, wśród których się znajduje" - tak został przedstawiony w programie.
Seria składająca się z 21 odcinków zadebiutowała w serwisie Player 12 października. Kolejne odcinki programu były emitowane w każdy wtorek i czwartek. Prowadzącą i dobrym duchem dla uczestników była podróżniczka i influencerka Aggie Lal, która na co dzień mieszka w Los Angeles.
Za produkcję formatu odpowiada firma Jake Vision. Produkcja oparta jest na "Finding Prince Charming", który po raz pierwszy pojawił się w amerykańskim kanale Logo, należącym do ViacomCBS.
Źródło: tvn24.pl
Źródło zdjęcia głównego: fot. TVN, Jake Vision