"Meta Seta Galareta" nie dla Sfinksa

Ze świata


Sfinks odstąpił od negocjacji w sprawie nabycia od Cafe Contact oraz Inwento marek gastronomicznych "Meta Seta Galareta", "Meta Disco" i "Funky Jim" - podała giełdowa spółka w komunikacie.

W maju Sfinks informował o podpisaniu umowy intencyjnej dotyczących negocjacji, których rezultatem mogło być nabycie trzech nowych marek gastronomicznych.

Lokale gastronomiczne

"Jednocześnie spółka nie wyklucza w przyszłości współpracy z właścicielami ww. marek w zakresie innym niż objęty prowadzonymi dotychczas negocjacjami" - napisano w komunikacie.

Sfinks Polska przedstawia się jako to największa firma restauracyjna z sektora tzw. casual dining w kraju i jedna z największych w Europie. Spółka zarządza sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, w ramach których w Polsce działa ponad 110 restauracji, z których najliczniejsza grupę stanowi Sfinx.

Zobacz, dieta a ryzyko chorób:

Dieta a ryzyko chorób

Autor: MS / Źródło: PAP