"Dziękujemy naszym gościom za ich opinie i miłość do Cracker Barrel" - oświadczyła sieć restauracji. "Mówiliśmy, że będziemy słuchać i tak się stało. Nasze nowe logo znika, zostaje nasze stare dobre logo" - dodano.
Krytyka klientów i Trumpa
Na nowym logo nie było "wujka Herschela", czyli postaci mężczyzny opartego o beczkę. Rebranding nie spodobał się klientom, a wartość akcji spółki spadła. Krytycy zarzucali firmie, że odcina się od swojej historii.
Na zmianę zareagował też Trump. We wtorek rano we wpisie na platformie Truth Social wezwał firmę do tego, by "przyznała się do błędu" i wróciła do poprzedniego logo.
Czytaj więcej: Donald Trump o popularnej sieci: powinni przyznać się do błędu >>>
Kontrowersje wokół sieci dodatkowo podsycają wcześniejsze spory związane z jej działaniami - od oskarżeń o dyskryminację w latach 90. po wsparcie dla społeczności LGBTQ+ w 2023 roku. Konserwatywni komentatorzy zarzucają firmie "skręt w lewo", wskazując na współpracę z organizacją Human Rights Campaign czy wdrażanie polityk DEI (Diversity, Equity, Inclusion).
Autorka/Autor: mp
Źródło: PAP
Źródło zdjęcia głównego: Shutterstock