Telewizja TVN24 w minionym miesiącu była najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w kraju, osiągając 7,3 procent udziału w widowni w grupie ogólnej (widzowie powyżej 4. roku życia) - wynika z danych Nielsen TV Audience Measurement. To najwyższy wynik w historii. Daleko w tyle konkurencję pozostawił także serwis tvn24.pl.
Konkurencyjne stacje - TVP Info i Polsat News - osiągnęły odpowiednio 5,9 proc. i 2,1 proc. udziału w widowni.
TVN24 była również liderem w kategorii wiekowej 20-54 lat, osiągając 5 proc. udziału w widowni. Kolejne były TVP Info (2,5 proc.) oraz Polsat News (1,8 proc.). Był to drugi najwyższy udział w tej grupie w historii, po marcu 2022 roku, na początku inwazji Rosji na Ukrainę.
Co ważne, zasięg techniczny dla stacji wynosił na koniec września w przypadku TVN24 72,1 proc., dla TVP Info - 99,7 proc., a Polsat News - 70,3 proc.
Stacja TVN24 była także w październiku trzecią (bez grupy "Inne") najpopularniejszą stacją telewizyjną na rynku w grupie ogólnej i czwartą (bez grupy "Inne") w grupie 20-54 lata.
Wyniki serwisów internetowych
Serwis tvn24.pl był także najchętniej odwiedzaną domeną telewizji newsowych. W październiku odwiedziło go ponad 13 mln użytkowników (13 193 280), na drugim miejscu znalazł się polsatnews.pl z ponad 5 mln (5 402 852), a na trzecim tvp.info z nieco ponad 3,5 mln (3 510 216). Był to najlepszy wynik w 2023 roku.
Świetne wyniki w październiku zanotowała także newsowa platforma streamingowa TVN24 GO. Wzrost liczby subskrybentów rok do roku wyniósł aż 25 proc., a dzień wyborów parlamentarnych, czyli 15 października, był rekordowy w historii serwisu jeśli chodzi o pozyskanie nowych użytkowników. 16 października natomiast to rekordowe wyniki jeśli chodzi o liczbę uruchomionych streamów w serwisie, w tym oglądalność anteny TVN24.
Źródło: TVN24 Biznes